اخبار, رسانه

نان رضوی، عنوان برند برتر چهارمین جشنواره ملی سلامت غذا را از آن خود کرد

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی از کسب عنوان برند برتر چهارمین جشنواره ملی سلامت غذا توسط نشان رضوی خبر داد.

مجتبی هادیان در گفت‌وگو با واحد ارتباطات و رسانه شرکت اظهار کرد: در این جشنواره که با هدف بهبود سیستم سلامت غذایی و با حضور مدیران ارشد و صاحبان برندهای مطرح صنایع غذایی در تهران برگزار شد، اشترودل غذایی رضوی به عنوان یک میان وعده سالم و بدون مواد نگهدارنده به عنوان محصول سودمند شناخته و موفق به کسب نشان سلامت غذا شد.
او ادامه داد: این برای نخستین بار است که شرکت صنایع غذایی رضوی در جشنواره ملی سلامت غذا شرکت کرده است.
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی درباره ویژگی‌ها و مشخصه‌های اشترودل رضوی خاطرنشان کرد: این محصول یک میان وعده مناسب برای گروه‌های مختلف مشتریان از کودک تا رده سنی میانسال است که با 7 طعم مختلف تولید و وارد بازار می‌شود.
او ادامه داد: برخلاف انواع ساندویچ‌های سرد که در فرمولاسیون آن‌ها از مواد نگهدارنده برای جلوگیری از کپک‌زدگی در مدت 7 روز ماندگاری محصول استفاده می‌شود، اشترودل غذایی رضوی پس از پخت، منجمد شده و در دمای منفی 18 درجه سانتیگراد تا 6 ماه بدون استفاده از مواد نگهدارنده شمییایی قابل نگهداری است.

هادیان، استفاده از مواد اولیه تازه، با کیفیت و تنوع بالای طعم را از جمله مزایای این محصول عنوان کرد و افزود: در کشور محصول مشابه اشترودل غذایی رضوی وجود ندارد و در بازار ایران منحصر به فرد است.

گفتنی است، صنایع غذایی رضوی یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی است که حدود 180 نوع محصول را در گروه‌های کلوچه، کیک‌های روغنی، کیک‌های اسفنجی، بیسکوییت، ویفر، اشترودل شیرین، اشترودل غذایی، شیرینی آردی و قنادی، نان، آبمیوه، انواع کمپوت، انواع کنسرو و کنسانتره میوه تولید می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *