اخبار

جشن روزجهانی کارگر و مراسم تجلیل از کارگران نمونه سال 1402 شرکت صنایع غذایی رضوی

قاب خاطره
همزمان با روز جهانی کار و کارگر، جشن روز کارگر و مراسم تجلیل از کارگران نمونه در شرکت صنایع غذایی رضوی(نان قدس رضوی) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع غذایی رضوی:؛ جشن روز کارگر و مراسم تجلیل از کارگران نمونه با حضور آقای دکتر سدیدی رئیس محترم بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی،آقای مهندس طالبیان معاون محترم امور شرکتها بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی و عضو هیات مدیره شرکت ، آقای مهندس هادیان مدیرعامل محترم ، آقای مهندس رحمانیان هیات مدیره محترم ، حاج آقای حسینی امام جماعت شرکت و جمعی از مدیران شرکت برگزار شد.
️مراسم با اقامه نمازجماعت ظهروعصر توسط حجت الاسلام حسینی امام جماعت شرکت و سپس تلاوت آیات نورانی قرآن کریم ، قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) وپخش سرود جمهوری اسلامی ایران و خوش آمدگویی و تبریک این روز به تمامی مهمانان آغاز شد.
در ادامه مهندس هادیان مدیرعامل محترم در سخنانی با اشاره به موفقیت ها و دستاورد های شرکت طی سالهای گذشته، اظهار کرد: با تلاش و کوشش جمعی همکاران توانستیم موفقیت های چشمگیری را بدست بیاوریم و امیدوارم که امسال هم با نشاط و تلاش بسیار یکی از شعار های سال ۱۴۰۲ که “رشد تولید” است را محقق سازیم.
ایشان در ادامه ضمن بیان برنامه ها و کارهای شاخص برای کارگران شرکت در سال 1402تصریح کردند : این جلسه و مراسم که هر سال تشکیل میشود، اوّلاً برای این است که قدرشناسی از تلاش و خدمات بی دریغ و صادقانه کارگران شرکت صنایع غذایی رضوی باشد و اینکه با روحیه جهادی این دوستان و همکاران کارهای بزرگی را در مجموعه بزرگ صنایع غذایی رضوی انجام داده و خواهیم داد.
️سپس مهندس رحمانیان عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل محترم شرکت صنایع غذایی رضوی در سخنانی با بیان قسمتی از بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با جامعه کارگری به جایگاه حقیقی کارگران در کشور اشاره و تصریح کردند : رخداد هر ساله گرامیداشت روز کارگر، پیش از هر چیز، یادآوری یک دین است، دینی که میلیون ها کارگر زن و مرد با شرف ایرانی بر گردن همه ما دارند و قدرشناسی و به جای آوردن آیین قدردانی کمترین کاری است که می توان و باید در حق این خدوم ترین و نجیب ترین اعضای جامعه انجام داد.
در ادامه آقای دکتر سدیدی رئیس محترم بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی ضمن عرض خداقوت به کارگران شرکت، روز جهانی کارگر را به تک تک کارگران خدوم شرکت تبریک عرض نمودند.
️در این مراسم برنامه های مختلف از جمله مسابقه ارکان جهت ساز شرکت برای کارکنان اجرا و در پایان از 41 نفر از همکاران نمونه در سال جاری با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *