رسانه

تجلیل از روابط عمومی های برتر

امروزه در فضای رقابتی کسب و کار ، کیفیت و قیمت نه به عنوان یک مزیت رقابتی بلکه به عنوان یک الزام جهت استمرار فعالیت در بازار مورد توجه است و شرکت ها با بهبود مستمر به دنبال ایجاد مزیت های رقابتی پایدار برای گروه های ذی نفع هستند.

و پیشرفت ضمن استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان فلسفه وجودی خود را در چهارچوب ذیل تعریف و گام برداشته است

روابط عمومی با تکیه بر رویکرد های مدیریتی جدید مبتنی بر نقش و اهمیت مشتری مداری از طریق استقرار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، توسعه ارتباطات دوسویه و تعاملی با ذی نفعان ، گسترش دامنه پاسخ ها و بازخودها ،انجام نظرسنجی علمی و استاندارد همچون شاخص خالص ترویج کنندگان (NPS) و ارائه نتایج و تحلیل آن و نظر سنجی از گروه های مختلف مشتریان، فرایند بهبود کسب و کار را تسهیل کرده است.

این روابط عمومی با استفاده از سبک روابط عمومی تحلیل گر و با توجه به فلسفه وجودي سازمان، براي مقابله با بحران ها و چالش ها که ناگهان و خارج از اراده حادث می شود، داراي طرح هاي معین است.

بیانیه مأموریت

«شرکت نان قدس رضوی تولید کننده انواع میان وعده های آردی و غذایی، تلاش دارد با خلاقیت و نوآوری، اتکا به کارکنان متخصص و شایسته و با استفاده از فن آوری های نوین، محصولاتی نوآورانه، سالم و با کیفیت برای مصرف کنندگان بازارهای ملی و بین المللی تولید نماید. ما متعهدیم تا با شفافیت در تمام شئون شرکت و فرآیندهایی به روز، سودی منصفانه را برای مشتریان، شرکت و ذینفعان به ارمغان آوریم. ما خود را در برابر مشتریان، مصرف کنندگان و جامعه پاسخگو و مسئول می دانیم و در راستای ارزش های مورد تایید حضرت رضا (ع) گام برمی داریم»

شرکت صنایع غذایی با کسب تقدیر نامه 4 ستاره جایزه ملی تعالی و پیشرفت با حرکت از خوب به عالی و با تنوع بیش از 180 قلم کالا همواره در تلاش است تا محصولات متبرک خود را بیش از پیش در دسترس زائران ، مجاوران و مشتریان قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *