اخبار

امضای قرارداد همکاری نان رضوی با شرکت بیژن

شرکت صنایع غذایی رضوی با نام تجاری نان رضوی و بیش از نیم قرن قدمت در جهت توسعه بازار خود در کلیه مناطق تهران با هدف دسترسی بیشتر پایتخت نشینان به محصولات سالم و با برکت این مجموعه با شرکت بیژن قرارداد همکاری امضا کرد.

بر اساس توافقات انجام شده محصولات نان رضوی از ابتدای خرداد ماه سال جاری علاوه بر مناطق 9 تا 22 شهرداری در سایر مناطق تهران نیز توزیع خواهد شد و سهم پوشش ویترنی محصول از 53 % کنونی به 80 % خواهد رسید

سید مهدی طالبیان ، اظهار داشت یکی از مهم ترین نقاط قوت برند نان رضوی خودکفایی از بذر تا سفره به کمک سایر مجموعه های رضوی است . به این نحو که گندم از مزرعه نمومه به عنوان بزرگترین هلدینگ کشاورزی شرق کشور برداشت و پس از تبدیل شدن به آرد توسط شرکت آرد قدس رضوی به شرکت صنایع غذایی رضوی منتقل و تبدیل به محصول نهایی و سپس وارد بازار می گردد

همچنین سید مهدی طالبیان، احساس مثبت و انگیزه مضاعف ارکان مدیریتی و اجرایی برند های نان رضوی و بیژن برای دستیابی به اهداف تبیین شده نقطه قوت این همکاری قلمداد کرد و حضور این دو برند بزرگ کشور در کنار هم از جمله اتفاقات بزرگ در ابتدای سال 1400 و در راستای شعار سال برای طرفین خواهد بود.

حسین مصطفی‌زاده با اشاره به عملیاتی بودن خود، تاکید کرد:‌ من مدیر پشت‌میز نشین نیستم و در امور اجرایی شرکت به طور فعال حضور دارم و از این نگاه می‌گویم که امروز، روز مهمی برای بیژن محسوب می‌شود. تلاش ما همراه است با افزایش خط تولید نان قدس رضوی و اشتغال بیشتر و کارآفرینی این شرکت. مدیرعامل هلدینگ بیژن با بیان کارآیی‌ها و توانمندی‌های کارکنان بیژن، اظهار داشت: ما باید آبروداری کنیم. از امروز مسئولیت بزرگی پیش روی ماست. با شناختی که من از نیروهای بیژن دارم، مطمئن هستم که می‌توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم و محصولات نان قدس رضوی را به نحو احسن خواهیم فروخت.وی در پایان تاکید کرد:‌ افتخارات امروز بیژن نتیجه تلاش همه کارکنان بیژن است و همین نیروها قرار است این مسئولیت مهم را به سرانجام برسانند. از این رو به مسئولان محترم نان قدس رضوی اطمینان می‌دهم که فصل جدیدی آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *